söndag 16 september 2012

Dag 11: Be en kompis skriva om dig

Hej! Tänkte att en liten presentation hade suttit fint innan jag börjar skriva om Em. Lucas heter jag, 23 år, från Göteborg, bor i Uddevalla, studerar på halvfart samtidigt som jag jobbar, gillar att träna, är mörkhårig och för att inte tala på förjävla snygg! ;)
Jag har känt Em i drygt 2 månader. Hon är en av de goaste tjejerna jag känner. Träffade henne på gymmet sent på kvällen långt efter de stängt. Hon är en av få tjejer som kommer till gymmet för att faktiskt bara träna, hon hade inget smink på sig och lyssnade på skrillex medans hon tränade. Bara de fick mig att gilla henne! Det tog faktiskt långt tid innan jag gick fram till henne, av någon anledning vågade jag inte riktigt. Det känndes som att hon skulle ge mig nobben bara jag öppnade käften bara för att hon var fokuserad på vad hon gjorde.. Tillslut frågade jag henne om vi skulle ta följe hem, jag fick nästan träna 1 timme extra bara för att vänta på henne, följde henne hem trots att jag bor på bleket haha Men tack vare det så har jag nu en riktigt bra vän och lite till, vet inte riktigt vad jag ska kalla henne, man vet ju inte riktigt hur tjejer kommer reagera hehe Jag har ju inte riktigt hunnit lära känna henne så fruktansvärt bra än så vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att hon är grym, riktigt grym. Men hoppas på att få fortsätta lära känna henne i många år till, det finns mycket med den tjejen som gör henne till den hon är. En av de många saker som jag älskar med henne är hur mycket hon älskar och uppskattar livet. Det äör det som gör att jag står ut med att hon är morgonpigg, ska ligga innerst i sängen och alltid ska ha sista ordet.

Inga kommentarer: